سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فایبر سمنت برد سقف چیست؟

نظر

یکی از موارد کاربرد سمنت برد اجرا در سقف است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید سقف داخلی را به بهترین شکل ممکن پوشش دهید. همانطور که می‌دانید این روزها متریال‌های بسیاری در زمینه طراحی و اجرای سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ با این حال کاربرد مصالح جدید برای پوشاندن نازیبایی‌های سقف، نه تنها فضا را زیباتر خواهد کرد که با کیفیت‌تر از مصالح ساختمانی سنتی خواهد بود.

ورق سیمانی یا سمنت برد سقف را می‌توانید جایگزین مناسبی برای انواع سقف کاذب قرار دهید. سمنت برد سقف در صورتی که برای سقف بکار برده شود، فضا را به خوبی تغییر خواهد داد. از مزایای اجرای سقف کاذب سمنت برد می‌توان به:سرعت نصب آسان و سریع به علت برخورداری از وزنی نسبتا سبک، مقاوم و مستحکم به علت تولید با مواد اولیه مرغوب همچون سیمان الیاف دار و سایر موارد اشاره نمود.

سقف کاذب سمنت برد به بهترین شکل نازیبایی‌ها را می‌پوشاند، ضمن این که دسترسی به تاسیسات برای شما آسان خواهد بود. از دیگر مزایای سمنت برد سقف کاذب قابلیت رنگ آمیزی آن بوده که این امکان را به شما می‌دهد تا متناسب با فضای موجود، رنگ دلخواه را انتخاب نموده و آن را رنگ آمیزی نمایید.