سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با سقف کاذب سمنت برد!

نظر

سقف کاذب سمنت برد یکی از گزینه‌ها دسترس بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن، تاسیسات و نازیبایی‌های سقف را پوشانده و محیط را به طور کامل تغییر دهید. همانطور که می‌دانید سقف، تاثیر بسزایی در محیط داشته و انتخاب متریال یا حتی رنگ مناسب برای استفاده در سقف باعث تغییر کلی فضای منزل یا محل کار خواهد داشت. سقف کاذب فایبر سمنت برد ویژگی‌های بسیاری دارد که یکی از آن‌ها، وزن نسبتا سبک محصول است؛ این امر عملیات نصب و اجرا را برای تیم اجرایی آسان می‌نماید؛ ضمن این که می‌توان در کمترین شمان ممکن سقف کاذب فایبر سمنت برد را در محیط مورد نظر اجرا نمود. 

فایبر سمنت برد سقف / ورق سیمانی سقف

یکی از موارد کاربرد سمنت برد اجرا در سقف است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید سقف داخلی را به بهترین شکل ممکن پوشش دهید. همانطور که می‌دانید این روزها متریال‌های بسیاری در زمینه طراحی و اجرای سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ با این حال کاربرد مصالح جدید برای پوشاندن نازیبایی‌های سقف، نه تنها فضا را زیباتر خواهد کرد که با کیفیت‌تر از مصالح ساختمانی سنتی خواهد بود.

ورق سیمانی یا سمنت برد سقف را می‌توانید جایگزین مناسبی برای انواع سقف کاذب قرار دهید. سمنت برد سقف در صورتی که برای سقف بکار برده شود، فضا را به خوبی تغییر خواهد داد. از مزایای اجرای سقف کاذب سمنت برد می‌توان به:

سرعت نصب آسان و سریع به علت برخورداری از وزنی نسبتا سبک،

مقاوم و مستحکم به علت تولید با مواد اولیه مرغوب همچون سیمان الیاف دار،

و سایر موارد اشاره نمود.

فایبر سمنت برد سقف به بهترین شکل نازیبایی‌ها را می‌پوشاند، ضمن این که دسترسی به تاسیسات برای شما آسان خواهد بود. از دیگر مزایای سمنت برد سقف کاذب قابلیت رنگ آمیزی آن بوده که این امکان را به شما می‌دهد تا متناسب با فضای موجود، رنگ دلخواه را انتخاب نموده و آن را رنگ آمیزی نمایید.